Dagen

Är hos jossan nu, har vart med Elli och Daani oxå, fast det var tidigare för båda skulle på träning så dom gick hem
Jag ocg jossan lyssnar på musik och om en vecka har jag och jossan varit gifta i ett år... asso om ni inte fattade så menar jag på facebook :) HAHA aa men hoppas att våran design kommer snart ! ! ! Hoppas den blir bra :) Men jag längtar som satan tills på fredag för då ska jag till staden, haha :) aa men iaf ska beställa lite abercrombie kläder idag , och en juicy couture plånbok :) behöver en ny plånbok och det är skit snygg så det blir nog bra !!!! Men nu ska jag inte skriva något mer för då blir det bara tråkigt att läsa ;)
KYSSn Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0