Första gången!

Heejheej, nu är det mitt första inlägg på denhär bloggen. Iallafall, idag ska jag göra ganska mycket, eller jag ska till Vällingby och köpa lite grejer och fixa typ nåt kort? Sen ska jag till täby centrum och kolla på hollister :) Efter det ska jag hem, o duscha o fixa mig lite innan emma o Iza kommer till mig, :) saknar er brudar! Men sen fixar vi oss lite mer innan det blir feeezt hos Vendela o Jossan! Woopwoop. Haha, men det ska iallafall bli as najs! Jag kommer blogga så mycket som jag hinner, och så ska vi lägga in så mycket bilder som möjligt, för då blir ju en blogg såå mycket roligare att läsa! Riight? Vi hörs senare, puss / Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0