ska jag släppa taget om dej?

Chenare bitches! okej, drev.
Igår så va de ju paarty, sjukt kul va de! Fick äta gott och så. Sen va vi typ bara ute hela natteeeeeeeeeen, hahah :)
Sen slagga jag ju hos vendi, så de va ju naajs. Men iallafall, idag har jag verkligen inte gjort ett skit. Så jävla tråkig dag! Skulle ju ha varit med Emelie, men hon svara inte den där korven, så fick vara hemma å tråka, och plugga till NO provet som då kommer gå sääämst för mej ;$ haha. Sen har jag lekt lite med Boss o haft ansiktsmask och fotbad :) Pluggade lite Matte efter middan oxå, trist. Men Josef kommer få damp om jag inte lämnar in läxan på måndag! But so on, ikväll händer de väl inte heller nåt speciellt, mycket tv och så, sen imorrn är de träning, wwhiieo. Ska bli as najs, och ni som inte visste de så går jag ju oxå på gymnastik, tävlar trupp :) och tränar 4 gånger i veckan, 3 timmar så ska ju försöka blogga så mycket som möjligt!
Men nu ska jag inte skriva för mycket, HAHA, hörs, puss / Ellinor ♥
Jag i nuet, uttråkad chey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0